Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto je ovladao duh konformizma i kapitulanstva?

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 13 april 2014 12:04
dobro pitanje
Pravo pitanje i težak odgovor bez kojeg nećemo moći dalje.
Preporuke:
45
1
2 nedelja, 13 april 2014 12:28
Drinko Končarević
Krajem osamdesetih godina prošlog veka, srpski narod je pao i do dana današnjeg ne može da ustane. Zahvatila nas je alavost, pohlepa i druge "zarazne bolesti" u stilu "nek komšiji crkne krava".Setimo se komentara iz tih godina: "nemam korist ali on ima štetu". Na žalost, ovaj način razmišljanja i dalje vlada srpstvom. Što je najgore, toga smo itekako svesni. Mnogi političari i stranke su se zaklinjale kako će sprečiti "odliv mozgova". Nisu uspeli. Zašto? Čim se pojavi neko uman, odmah ga gaze,:"ti će mi kažeš", "koji si ti" itd. Narod voli sve ali ne u svojoj kući. Ili kako je to napisao humorista Novak Novak "volim pozorište ali ne u svojoj kući". I tako dok god srpski narod ne prihvati, da je član pozorišta čije daske život znače, neće ustati. A kad će mo ustati? Kada promenimo svest ali nikako po receptu Vučić. Vratimo se pravim vrednostima srpske kulture i nauke. Uvažavajmo svoje Srbe koji su vaistinu bolji od nas, većine. Boljeg puta da savladamo lošu stranu našeg egoa, od ovog nema.
Preporuke:
60
12
3 nedelja, 13 april 2014 12:33
Miloš
Autor ispravno primećuje značaj uzbunjivača kao što su Snouden,Asanž i Mening,nezavisnih intelektualaca poput Čomskog.Ti ljudi pokušavaju da većini osvetle nepočinstva sopstvenih država i organizacija za koje su radili.Kada se kod nas pojave slični ljudi,a slično je i u Rusiji takvi ljudi se označavaju izdajnicima i izloženi su javnom progonu.Na desetine plemenitih Srba je otkrilo lokacije masovnih grobnica u BiH,na Kim, a to se kod nas prećutkuje a slave se ljudi poput Milana Lukića,Mladića ili desničari koji sastavljaju spiskove ljudi koji drugačije misle ili su drugog opredeljenja.
Preporuke:
6
74
4 nedelja, 13 april 2014 12:41
Jedan nekadasnji gimnazijalac
Moze li neko iz NSPM-a da odgovori da li je autor profesor istorije u kraljevackoj gimnaziji? Profesore ukoliko ste to Vi veliki pozdrav od vaseg nekadasnjeg djaka generacija 1999-2003.Inace rec je o izvanrednom profesoru enciklopedijskog znanja i to ne samo iz istorije.Rec je takodje o veoma moralnom coveku.Redak spoj izvanrednog intelekta i znanja te moralnih vrlina i cestitosti medju profesorskom elitom danas u krnjoj Srbiji.Svako dobro profesore.
Preporuke:
53
3
5 nedelja, 13 april 2014 13:01
Deda Djole
Dobar clanak, dobre ideje
Rec "genocid" je skupa rec, ne treba je upotrebljavati za nase poslednje ratove. Drugo je ono sto se desilo u NDH.

Ne treba zaboraviti da danasnja Srbija placa dug koga su napravili ljudi koji nisu razumevali danasnji svet (bracni par Milosevic, Ratko Mladic . . . i drugi autisti)

Srbija leti u nebo !
Preporuke:
11
76
6 nedelja, 13 april 2014 13:32
Goran Jevtović
Deda Djole

Ako tebi i sličnim NAIVNIM Srbima, kao i PROVOKATORIMA (u koje ti spadaš!), do sada nije postalo jasno koje su se zapadne, satanističke sile ustremile na Srbiju poslednjih 25 godina i to neskriveno, ako posle događanja u Ukrajini niste otvorili oči i shvatili šta se dešava u svetu nakon pada Berlinskog zida, ako i dalje kao polupismeni beskičmenjaci rezonujete da smo mi Srbi genetski izopačeni sami od sebe, ako ste ubeđeni da sve zavisi od naroda kao takvog i to bez pravog vođe (nema ih, pokupovani su, vrbovani, ucenjeni, poklekli u psihološko-propagandnom i subverzivnom ratu, zemlja je od petog oktobra perfidno okupirana, jer, oni se nisu tukli s nama radi takmičenja!), onda vama, takvima, nema spasa.
Preporuke:
81
5
7 nedelja, 13 april 2014 13:35
Miroslav@Miloš
Izgleda da, nažalost, ni vi niste ništa bolji od tih zapadnih fašista na koje Asanž i Čomski ukazuju čim verujete u te izmišljotine o masovnim grobnicama.
Preporuke:
53
5
8 nedelja, 13 april 2014 14:00
sofi
Zbog ,,Miloša" i ,,Dede Đola" vredelo je pisati ovaj članak. Oni su ona Srbija kojoj ne vredi govoriti i pokazivati. Još da obuku suknju i da budu ,,u crnom". Ako sopstvenu kuću prljate, ne očekujte da gosti misle da je čista. Takvi su gnojna rana Srbije.
Preporuke:
63
4
9 nedelja, 13 april 2014 14:02
Beli Orao
""Drinko Končarević.
Poštovani prijatelju taman sam se zabrinuo ko tebi da da minus, a ono Deda Đole(deda, deda baš si....Maratonci) i onaj drugi nesretnik.
Baš je o tome reč. Ima jedan pametan klinac studira fiziku(pitao sam ga u šali, jel to postoji)koji zna na jednom mestu da oplete. Onda nastaje kataklizma, a dete u pravu. Pola ga ne shvataju, od druge polovine polovina ljubomorna, a ono što je ostalo podeljeno na razne struje. Nema potrebe da ti pišem dalje, znaš sve, a za dedu zna se.
Srpstvo je obezglavljeno ubistvom Kralja Aleksandra. Nisam fan kako kažu klinci. Ubijen je kad je shvatio šta je uradio. Tako je prošao i Krcun...
Mislim da je jedini problem nas Srba što smo napustili planiranje, a to se nekad zvalo Našertanije.
Preporuke:
46
5
10 nedelja, 13 april 2014 14:06
Svetislav Kostić,
U Srbiji kukavičluk manje, prije „slugeranjski“ mentalitet utisnut u svijest kod svih slojeva društva pod turskom viševjekovnom okupacijom.

Za razliku od Srba u BiH, koji ostali da žive u svojim brdskim i planinskim selima i jedva postojao kontakt sa turskim okupatorom, u Srbiji Srbi odlaze u kasabe gdje oba pola kopira turske nošnje i navike a jedan sloj ostaje u gradovima i prihvata islam. Predićevo platno Kićenje Nevjeste tipičan samo za Srbe u Srbiji.

U BiH tek u 19-om vjeku imučniji Srbi napuštaju sela da se u gradovima uglavnom bave trgovinom, ali se odjevaju već po "evropski", za razliku od poturica koji nezavisno od zanimanja odjeveni kao i turci.

Srbi u BiH zadržali su svoj identitet, a veliki broj poturica povukao se sa turskim okupatorom u Anadoliju, a u Srbiji poturice ostale da tamo žive i nadalje kao strano tijelo do današnjih dana, dok u BiH tek od zapadnog okupatora poturice unapređene u petu kolonu u odnosu na pravoslavne i katoličke hrišćane.
Preporuke:
37
14
11 nedelja, 13 april 2014 14:14
mare.
Tako je kako je, šta da radimo?
I mnoge razvijenije,bogatije zemlje su okupirane pa se ne bune. Osim Mađarske gde je Orban sa svojim nacistima uzeo 80% glasova svuda u Evropi vladaju anti-nacionalisti.
Preporuke:
7
48
12 nedelja, 13 april 2014 15:55
Žalosna sova
Lepo kaže Asanž :
Svedoci smo da se prema onima koji drastično zloupotrebljavaju slobodu govora i zastupaju američke i zapadnoevropske stavove o srpskom narodu , oslanjajući se na mnogobrojne stereotipe, blaže postupa nego prema ektremnim nacionalistima.

Tako je Nataša Kandić lupila šamar onom nesretniku što je protestovao, i nikom ništa.A kada se objavi spisak onih koji zloupotrebljavaju slobodu govora da pljuju po Srbiji, odmah lete u zatvor.Bolje znaju ljudi iz sveta gde Srbija srlja nego sami Srbi, vidi se po izborima posle 5 oktobra 2000.
Preporuke:
38
0
13 nedelja, 13 april 2014 15:59
Drinko Končarević
Beli Orao,
Hvala na izrazima poštovanja ali ja ne držim do poentiranja. Svestan sam da ima ljudi koji drugačije misle. Kada se ne desi ono što žele, misle, oni pate. Neki se leče tabletama a neki udaraju minuse. Imam utisak da mi jedan čitalac redovno daje minuse umesto da pije tabletu. Ukratko, moj komentar je lekovit što znači da ni minus nije minus, već samo potvrda da je "popio" lekić. nazdravlje. Inače priču o padu, napisao sam na osnovu izjave jednog sveštenika Sabornog hrama u Beogradu, koju dao pre više od 20 godina. Niko ga nije demantovao a ja se slažem sa njim.
Preporuke:
26
7
14 nedelja, 13 april 2014 17:46
Srbin crnac, ateista
Zašto je ovladao duh konformizma i kapitulanstva?

Zbog toga što imamo samo privid višestranačja, zato što je obaveštajna služba od 2000-e samo lokalna ispostava američkih službi, zato što je i pre toga domaća služba bila sredstvo održavanja jednog čoveka na vlasti.
Preporuke:
25
4
15 nedelja, 13 april 2014 20:54
drJela Bisic
"Zasto je ovladao...."Zato sto smo moralno pali, a nepokajan narod, od 44. pa do danas.
Preporuke:
11
6
16 nedelja, 13 april 2014 20:57
Rđosav
Beli Orao:
Mislim da je jedini problem nas Srba što smo napustili planiranje, a to se nekad zvalo Našertanije.
- baš lepo što si tu, da te nešto naučim: Načertanije je rusofobni dokument.

Ne znaš? - dovoljno je da znaš ko su inspiratori. Jedan Poljak i jedan Čeh. Adam Čartorijski i František Zah. A Garašanin je samo jedna sirovina u njihovim rukama.

Može Načertanije da se ceni pozitivno samo u balkanskom, "svesrpskom" kontekstu - ali gledano šire, Načertanije je prapočetak naših evro-ruskih dilema i podela. Uostalom, idi pa guglaj, nisi mali - nađi originalni tekst pa će-vidiš tu ekvidiscancu koju Garašanin drži između Austrije i Rusije.

Pouka: Poljak i Čeh (Čartorijski i Zah) ugradili su u Načertanije svu svoju rusofobiju. Tako da danas, kad svaki zdrav Srbin euforično podržava Putina, Načertanije treba gurnuti pod tepih. Nije nam na ponos.

Uostalom - što bi pa meni verovao (osim što sam doktor teorijske fizike?) - idi uveri se sam.
Preporuke:
17
4
17 nedelja, 13 april 2014 21:30
Rđosav
Zašto je ovladao duh konformizma i kapitulanstva?
- pa zato što naša intelektualna elita od izdajnika pravi heroje, a od heroja - zločince. Sve je to nama "naša borba dala" - sve su to nacional-intelektualci koji veličaju Dražu, ili Slobodana Jovanovića, ili Nikolaja Velimirovića. Ergo - notorne izdajnike. A oslobođenje `44-te nazivaju "drugom okupacijom".

Dakle - gospoda salon-intelektualci nacionalne provenijencije jesu najzaslužniji za ovo blato u kome smo. Eto - narod je neoprezno poverovao intelektualcima, onima koji su čučali u mraku i slušali Glas Amerike. A pljuvali "komunizam" i Ruse, kao arhi-krivce za "crvenu pošast".

I - čemu čuđenje? Zar nismo malo cinični kad se - kao - čudimo? Ja se ič ne čudim.
Preporuke:
12
15
18 nedelja, 13 april 2014 21:47
robokap@Svetislav Kostić
Gos.Kostiću u poslednjih nekoliko komentara iz Vas sve više izbija mržnja prema Srbima iz Srbije ili tzv.Srbijancima ali ovaj komentar je pravi BEZOBRAZLUK:Sram Vas bilo SEDE KOSE .Izgleda da ste kao MLADI TITOV PARTIZAN Zadojeni mržnjom prema tzv.SRBIJANCIMA sve U duhu DREZDENSKOG KONGRESA IZ 1928 O TZV:Veliko srpskoj Hegemoniji ili ste izgleda usvojili Amerićku Teoriju o "IZUZETNOSTI TZV:BOSANSKIH SRBA".Vaši Neki stavovi iz VAŠEG KOMENTARA SU ČAK ŠTA VIŠE ŠOVINISTIČKI pa ČAK I RASISTIČKI .I to Prema Narodu kojem TVRDITE DA PRIPADATE:
Preporuke:
14
4
19 nedelja, 13 april 2014 21:49
Grgur
Šta se suštinski dogodilo u Srbiji poslednjih nekoliko decenija?
Dolaskom Josipa Broza Srbija postaje okupirana zemlja. Iz II svetskog rata mi smo izašli kao najveći gubitnici. Sama Nemačka je mnogo bolje prošla od nas, jer, nju su okupirali Rusi i Amerikanci, a nas komunisti. Iz tog komunizma izrodilo se sve ovo što danas gledamo. U smislu morala Titova epoha je proizvela najgoru moguću fukaru i hohštaplera. Taj kontinuitet još uvek traje i mi se toga nećemo tako lako osloboditi.
A planeta Zemlja je danas jedna velika džungla. Čim te osete da si bolestan, eto lešinara pred tvojim vratima. Upravo se to događa Srbiji.
Preporuke:
18
2
20 nedelja, 13 april 2014 22:05
Observantes
Odličan autorski tekst. Komformizam i kapitulantstvo su posledica i inicijalno su bravarska tekovina rasrbljivanja. Kasnije, kapitulantstvo i koformizam u Srba postaju stil življenja u vremenu okupacije, tj. mera okupacionog i ropskog intenziteta danas. Komformizam i kapitulantstvo je, dakle, mera tranzicije tradicionalne, zdrave svesti u antisvest (negaciju sopstvenosti). Ima ovde međukoraka ali se obično lako identifikuje okidač za promenu svesti u ne-svest. Okidač je „Hag“ kao kastracioni instrument koji Srbe redukuje i transformiše od istorijskog u „zločinački narod“. „Hagom“ je Srbima oduzeto pravo na rodoljublje! To nijednom narodu na planeti nije učinjeno raspećem njegove legalno izabrane odbrambene političko-vojne elite...
Preporuke:
15
2
21 nedelja, 13 april 2014 22:07
jedan je Skender
Smrt brace Jugovica opjeva Skender,
sest sinova Have Tatarevic i suprug za kojima traga nisu dovoljan razlog cak i da se spomenu na ovim kvazipatriotskim portalima. Uvijek, prije ili kasnije svako dobije onako kako je zasluzio,
Bog vam srece i zdravlja dao koliko to vasa djela pokazala i koliko istinu govorili. Isto to velim i z adjecu svoju, zdravi bili koliko ja istinu govorio i koliko moja djela pokazala.
Drugim rjecima sve sto vam se desava i desavace se jos - debelo ste zasluzili.
Preporuke:
3
23
22 nedelja, 13 april 2014 22:12
Observantes
... Taj fašistički i inkvizicioni NLP „evoluirani gebels“ pod punom svešću civilizacije prošao je glatko? Kad je to prošlo sve može! Naime, odbrambeno ponašanje Srba protiv zla, „hagom“ je konvertovan, gebelspropagandom, u napakovani zločin kome je srpski narod „sklon“? Nabaciti krivicu srpskom narodu intenzivnom propagandom u faktoru vreme (i to najjače moguće, dve decenije) je dovoljno da se dogradi ranije inicirana nova kvalitativno izmenjena svest komformizma i kapitulantstva. Od krivice pojedinac beži u šta? U naslov ovog teksta! Svako ko je video borovičko brdo usred Moskve (Kremlj) shvatiće šta je egzistencijalni minimum za održivost jedne nacije. Naime, tamo ćete videti hramove ruskog pravoslavnog postojanstva ali i petokraku koja svetli na vrhu kremaljske priče. Egzistencijalno i ideološko Rusi danas ne konfrontuju. I to je svest koja je Srbima oduzeta, nesrazmernom i (antiistorijskim motivom) udruženom osvetničkom silom, evidentnim današnjim porobljivanjem.
Preporuke:
11
0
23 nedelja, 13 april 2014 22:53
Pantelić
Izuzetan tekst. Očekujem još tekstova.
Preporuke:
10
0
24 nedelja, 13 april 2014 23:03
Observantes
@jedan je Skender

Jel ovo tatarski rezon?
Preporuke:
13
0
25 nedelja, 13 april 2014 23:37
Beli Orao
""Rđosav.
Hvala druže učitelju.
Veruj mi bežao sam dosta sa časova. Ispalo je da je bilo dobro.
Preporuke:
4
4
26 ponedeljak, 14 april 2014 00:11
Zoran
Interesantno da se u tekstu pozivate na trojicu sa ZAPADA. Sto niste uzeli nekog iz nekog drugog dela sveta za primer?
Preporuke:
3
0
27 ponedeljak, 14 april 2014 00:22
Svetislav Kostić,
robokap@Svetislavu Kostiću Ovo je već po drugi put da klevečeš. Ni jedne riječi o Srbiji i njenim Srbima nisam isisao iz prstiju. Gole su istorijske činjenice da se Srbi u Srbiju brzo aranžirali sa turskim okupatorom, kao što je danas identičan slučaj sa NATO okupatorima i briselskom neonacističkom EU-tvoreviniom. A predićevo platno jeste više nego umjetničko djelo, ono je dokument jedne duge istorijske faze kroz koju Srbija prolazila, a neizbrisani tragovi ostali, što i jeste ovdje tema.

U jednom pogledu, ne grešiš kada se latio moje "biografije", naime, da sam se sa 15 godina probio do linija pod kontrolom "partizana", koji se već tada nazivali borci JNA, a u mom slučaju Borac čete za vezu 4. krajiške divizije.

Ali i osvetnika protiv ustaša zbog ubistv moga oca Lazara u Jasenovcu maljem u potiljak. Inače pojam Partizani ostao kao simbol našeg prekodrinskog otpora A ti treba da se stidiš zbog tvojih kleveta. Ako mrzim, mrzim vaše okupatorske slugane na vlasti.
Preporuke:
9
5
28 ponedeljak, 14 april 2014 00:34
Svetislav Kostić,
mare pita tako je (kako je), šta da radimo? Pitanje je prosto, da prostije ne može da bude: Naime, da Srbi u Srbiji prestanu da biraju na slobodnim izboroima konstanto izdajice na vlast.
Preporuke:
14
1
29 ponedeljak, 14 april 2014 00:40
zoran
"Švedski profesor Kjel Magnuson, sa Univerziteta u Upsali, u svom radu Pojam genocida u pravu i nauci, jaz koji se širi[2] detaljno istražuje pojam genocida u Bosni i Hercegovini. Utemeljeno na čvrstim argumentima, izlaganje profesora Magnusona prenosi naučno verifikovane podatke o tome da je „za vreme Drugog svetskog rata na teritoriji Bosne i Hercegovine ubijeno 77 procenata Jevreja, 17 procenata Srba, 9 procenata Muslimana i 6 procenata Hrvata, a u ratu 1992 – 1995. otprilike 2 procenta populacije izgubilo je živote“

I, da je procente, preneo na jezik brojki.
Preporuke:
5
2
30 ponedeljak, 14 april 2014 01:01
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Nadajmo se da će probuditi i najodgovornije u zemlji Srbiji.


'Oce!! Stavice profesora Comskog i Asanza na listu zabranjenih pisaca.

Odlican tekst, ali zakljucak "vapijuceg u pustinji". Ne moguce je ocekivati od sitnosopstvenika sa bajcetinsko-pijacarskim metalitetom i tome sledstvenim zivotnim pogledima ni da shvate, a kamoli da slede intelektualnu i eticku vetikalu Noama Comskog, ili nasih mislilaca poput Arcibalda Rajsa, ili Vladike Nikolaja.
Preporuke:
11
1
31 ponedeljak, 14 april 2014 01:10
@Skender
Meni se ne desava nista kao ni ostalim normalnim ljudima ovde (koji su hvala Bogu u vecini) a tebi se izgleda desilo tesko ostecenje mozga cim pises ovakve nebuloze,potpuno si pobenavio od mrznje.
Preporuke:
7
1
32 ponedeljak, 14 april 2014 01:47
Zdravko
Observantes - POTPISUJEM svaku riječ. Čestitam, Vi ste jedan od rijetkih koji je shvatio da smo priznajući Hag i njegove tekovine, sami sebi obukli luđačku košulju i stavili omču oko glave. A tek slijede gorki plodovi haški.
Ovom Rđoslavu, doktoru teorijske fizike izgleda ništa nije jasno. Doktore, ufati se fizike i mani se šupljaka.
Preporuke:
10
2
33 ponedeljak, 14 april 2014 01:56
robokap@svetislav Kostić
Znači i Karađorđe,Miloš,Hajduk Veljko,prota Mateja ,Knez Mihajlo,vojvode,PUTNIK,Mišić,Stepa su po tebi Kostiću BILI RAJA.Pa Što se SAM i Tvoji SRBI iz BOSNE ne OSLOBODISTE TURAKA nego Te MOJI PRADEDOVI OSLOBODIŠE 1918 a TI I TVOJ LjUBLjENI TITO STE SATRAPI SRBIJE I SRPSTVA.A i sada se KOLjETE DA BUDETE VLAST U SRBIJI;.Jel VUČIĆ TVOJ BOSANSKI SRBIN;JEL TADIĆ TVOJ ;JEL RADULOVIĆ;JEL DRAŠKOVIĆ;JEL MIHAJLOVIĆKA;JEL ČEDA;JEL ĐILAS TVOJ: Nego KO SE TO IZ SRBIJE KOLjE DA BUDE VLAST U REPUBLICI SRPSKOJ: Pa kad u SRBIJI TOLIKO NE VALjA ŠTO SVI KAD ZAGUSTI BEŽITE U SRBIJU PA VAM nije dovoljno što vas SRBIJANSKI narod PRIMI nego BI I DA MU BUDETE VLAST. I nemoj više da UZIMAŠ SRBIJU U USTA:KRCKAJ PENZIJU I GLEDAJ UNUKE.TVOJE I TITOVO VREME JE PROŠLO A U ŠTA STE NAS UVALILI TREBAĆE NAM 100 godina da se oporavimo.
Preporuke:
12
4
34 ponedeljak, 14 april 2014 04:58
Crnoje
Tromo se vreme vuče
I ničeg novog nema,
Danas sve kao juče,
Sutra se isto sprema…
I mesto da smo u ratu,
Gde bojne trube ječe,
Evo nas u kazamatu,
Na nama lanci zveče.
Al’ pravo je reko
pre Žerajić, soko sivi
Ko hoće da živi, nek mre,
Ko hoće da mre, nek živi.

[Ovo je napisano na zidu zatvorske ćelije Gavrila Principa u Trezenu, Češka, 1918. godine,
nekoliko dana pred njegovu smrt.]
Preporuke:
9
0
35 ponedeljak, 14 april 2014 05:50
Crnoje
Konformizam je bolest svakog čovjeka, a ne samo Srba. Pročitajte "Obedience to Authority" od Stanley Milgram-a.

Ili, recimo, kako svaki ljudski mozak pravi zaključak: upoređivanjem dvije veličine i od njih dalje traženjem sredine (medijan), tj. srednje vrijednosti.

Ako vam pak ja ili neko drugi (elita, mediji, pogrešno i ideološki opterećeno obrazovanje...) neprestano dajem pogrešne informacije, od kojih nijedna nije tačna, sredina od te dvije uporedne veličine koje vi budete koristili da bi došli do neke srednje vrijednosti je nešto što nema veze sa stvarnošću I tačnošću, već ono što sam vam ja dao kao coordinate vase nazovi "stvarnosti".

Baš iz ovog razloga elita mora da ima kontrolu nad medijima da bi nam svima davala te pogrešne coordinate, samim tim, navodili sve nas ka njihovom programu i cilju.
Preporuke:
6
1
36 ponedeljak, 14 april 2014 05:57
Cmok Toronto
Vama nije dosadno.Ili nemate kud.
Ako je za utehu zbog Vas meni je dobro i u Kanadi.
Preporuke:
2
8
37 ponedeljak, 14 april 2014 06:15
Svetislav Kostić,
Autor, predsjednik Društva istoričara u Raškoj, zaključuje njegov izvanredno poučan analitički komentar nadom "da će se probuditi i najodgovorniji u Srbijij". Nažalost iluzorno naočigled zaslepljenog i krajnje neodgovornog srpskog birača koji već pune dvije decenije svoje skupocjene glasačke listiće obezvređuje dovodeći na vlast najveći politikantski otpad iz svojih srpskih redova koji ne stoje u službi naroda od kojeg izabrani, nego rade za začun i u korist svojih stranih pokrovitelja koji su istovremeno okupatori Srbije.

Okupator nije slučajno izabrao Vučića, Nikolića, Dačića, svepolitfigure koje po definiciji zapadnog okupatora kompromitovani jer dvojac Vučić-Nikolić godinama zastupali nacionalne interese Srbije i bibili na čelu patriotske stranke Radikala, a Dači od komunističkog kadraavansirao u socijalistu što u nočima Zapada manje zlo od komuniste. i Sva trojica pšolitičkih vetrenjača kod zapadnih faktora bili potencijalni kandidati za Hag.
Preporuke:
6
6
38 ponedeljak, 14 april 2014 08:43
Reddy
Svetislav Kostić

Dirnuli ste im u živu ranu! Oni to ne opraštaju!
Preporuke:
8
10
39 ponedeljak, 14 april 2014 10:11
TOPLIČANIN POTOČIĆ
Mislim da knjige Čomskog treba da budu obavezna lektira bar za članove vlade.
Preporuke:
6
1
40 ponedeljak, 14 april 2014 11:11
Svetislav Kostić,
rob o`kap, goni mi se s očiju! uši mi probi tvojom dernjavom velikim slovima.
Preporuke:
6
8
41 ponedeljak, 14 april 2014 12:30
robokap@Svetislav Kostić
Nije stvar u malim ili velikim slovima već u ČINjENICAMA.A one su na mojoj strani .Nego izgleda patiš za onim Titovim vremenima kad se za ovako nešto napisano ,takvima ka o ja sad dešavalo "DA IH POJEDE MRAK":A i pišem velikim slovima jer ste ipak čovek u godinama.
Preporuke:
5
4
42 ponedeljak, 14 april 2014 21:04
drJela Bisic
Pitanje iz naslova je(bilo): "Zasto je ovladao duh konformizma i kapitulantstva?" Odgovor je: zato sto smo, u velikoj vecini, konformisti,cenimo svoje najnize prohteve,i ne vidimo da kada se zrtvujemo-to cinimo i za sebe, svoje potomke, a ne samo za druge, za koje se, prividno, zrtvujemo. Ne vidimo sebe kao deo zajednice-pa pogresno smatramo da je nase blagoutrobije najvaznija stvar na svetu. Ne vidimo dalje od svog nosa-da cemo se samo privremeno izvuci,a da cemo,usamljeni,lakse stradati. Zato smo kapitulanti. Pod vrlo malim pritiskom popustamo,umesto da, cak i kada (moramo da)popustimo-sacuvano svest da je to samo privremeno,dok opasnost,pritisak traje. Sebicni smo, i zato smo,kukavice.Kapitulanti. Tako vaspitavamo svoju decu, a ona dalje svoju. Vec nekoliko generacija(4 generacije-generacija mog oca, mene, moje dece, i njihove dece)Svaka generacija je sve negativnija. Kao kopija kopijine kopije. U vecini(i pri tome u velikom stepenu) mi smo,kao kolektivitet, kao nacija, pre...
Preporuke:
1
3
43 ponedeljak, 14 april 2014 21:06
drJela Bisic
...svega moralno(a zatim, sto i mora biti, i mentalno)(posle sledi i fizicki,bioloski)kastrirani. Onemoguceni, besplodni, umireni, zaustavljeni.Znate i sami zasto se kastriraju zivotinje: da ih se smiri, pa da bolje vuku. A kao pacovi u buretu borimo se uvek medjusobno:To je vec istorija, tradicija,vuce duboke korene: muslimani protiv pravoslavaca, katolici isto,Montenegrini protiv ostatka, zapadni protiv istocnih, ekavci protiv ijekavaca,(a o ikavcima da ne govorim), svaka pokrajina protiv svake druge, i svako selo protiv svih okolnih(a i onih udaljenih)pa onda ulica protiv ostatka komsiluka i onda i svaka kuca protiv kuce. Na kraju brat protiv brata. Svi to znamo, gledamo to. A videli smo to vec i ranije. Nasim neprjateljima mora da smo mnogo smesni-Boga hvale(ako za njega znaju)sto im je dao takav cirkus od neprijatelja. Nismo im cak ni neprijatelji-nego srljamo u sopstvenu propast,medjusobno se unistavajuci, da bi smo pokazai, svi zajedno i svako pojedinacno, kako dobre sluge...
Preporuke:
1
2
44 ponedeljak, 14 april 2014 21:10
drJela Bisic
...mozemo i umemo da budemo. Totalni kr.....Nekada se govorilo"Dao veru za veceru" i pri tome se nije mislilo ni prvo ni najvaznije na promenu religije-vec ubedjenja. Ove generacije sto dolaze, koje smo mi stvorili(od 44.,moram opet da ponovim) ne mogu ni to. Oni vise nemaju veru ni u sta, pa nemaju ni monetu da njom plate i dobiju veceru. Sasvim su jeftini,ustvari besplatni.
Preporuke:
1
3
45 ponedeljak, 14 april 2014 21:55
drJela Bisic
Gospoda(u najbojem smislu te reci)koju se spominje u clanku, tzv zapadni mislioci(razlicite vrste), koji su branili nas zato sto mi nismo dovoljno moralni da se uopste branimo-primeri su morala i karaktera.Mi takvih imamo sve manje (necu da budem pesimista i kazem nemamo)i imacemo ih jos manje, kako vreme prolazi, i kako nove generacije pragmaticara nose sa sobom, u buducnost,jedino jednu posebnu vrstu amnezije. Ne znaju ko su,pa onda ne mogu ni da znaju zasto su tu gde su, koji im je cilj i svrha. Ako ih imaju. Bleje. Uvreda je reci-kao ovce. Ovce su plemenite zivotinje. Ove nase zivotinje,posto su pozivotinjeni ljudi-nalaze se ispod svih drugih zivotinja,jer pozivotinjenjem nisu postali zivotinje-to nije moguce, vec su samo prestali da budu ljudi.Ljige. ja se nadam da u bibliotekama u srbiji(ako ih jos ima. Srbije nema) jos uvek postopje arhivirane dnevne i nedeljne novine od pre 20 i vise godina, -a uzmite i procitajte ih. Da nije (istog?) jezika, kojim su pisane, i kojim(manje-...
Preporuke:
1
3
46 ponedeljak, 14 april 2014 22:11
drJela Bisic
...-vise i danas govorimo)mislili bi ste da su to novine iz neke druge, totalno drugacije zemlje, na drugom kraju planete, ili negde u Svemiru,u ko zna kojoj galaksiji. Stvari o kojima se u njima pise ne postoje-nije bas ni steta, ali moralno srozavanje u svakom pogledu ipak se jasno primecuje. Nije to duh konformizma i kapitulanstva, koji je ovladao, te dve stvari nemaju duh. To je trulez, konformizma i kapitulantstva. Smrad odumrlog, raspadnutog, nesahranjenog morala.
Preporuke:
1
3
47 utorak, 15 april 2014 00:07
Bob
Srpski narod je:

1.turkizovan

2.jugoslavizovan

3.komunjarizovan

Bolji bi bili meteor, cunami, zemljotres, vulkan, poplava, kuga i glad u paketu.

A sada, nakalemiće se i 4. pošast, ideologija mlakog pederizovanog liberalizovanog kvazieuropejca.

S obzirom da sve 4 bolesti imaju veliki broj pristalica među Srbima (oko 99%), spasa nam nema.
Preporuke:
7
5
48 utorak, 15 april 2014 06:58
dragoslav pavkov
JA je formirana 1. marta 1945. godine a ime je promenula u JNA 1953. U kojoj je da je g. Kostić bio dobrovoljac - bio je siguran ko je pobednik Drugog svetskog rata :) Inače, kako je u Nemačkoj među mrskim Švaburinama? Je li bolje uzeti nemačko državljanstvo, ili krckati "borački dodatak" koji su za vremena obezbedila dva svedoka - ljuta Krajišnika.

Da ne dužim: Sram vas bilo; dok je vas i vama sličnih ne trebaju nam "bolji" neprijatelji.
Preporuke:
7
5
49 utorak, 15 april 2014 09:05
drJela Bisic
Za Boba(uglavnom):tacno ste naveli ove mentalne(moralne?) bolesti srpstva. Spasa nam nema, propasti necemo. ovo je sve, pre svega ,posledica moralnih slabosti,nekih losih osobina-kao sto je inat. Lepo su nas o0pisali vec davno(Cvijic, Dvornikovic)zato je pogresno kukati na vlast.Vecina onih koji kukaju sami bi verovatno bili jos gori,samo da im se da prilika.Problem je u narodu,i on je sve veci i veci,sa svakom sledecom generacijom. Mozda je, obzirom na to kakvi smo, bolje sto nas je manje i sto (i)bioloski izumiremo. Jedna bruka manje na svetu. Ipak, nadam se ( mada bas nemam nikakve racionalne dokaze za takvu nadu)da cemo se nekako izvuci(propasti necemo). Uvek sam mislila da ono sto neki zovu sabornost pretstavlja najvisi stepen ljudske svesti. Shvatiti da je (uvek)interes u udruzivanju,da samo udruzeni,zajedno mozemo da resavamo probleme. A to je bas ono sto nam nedostaje. Ali bas zbog toga-oni koji su svesni treba da se nalaze i udruzuju.
Preporuke:
1
4
50 utorak, 15 april 2014 15:19
Svetislav Kostić,
Dragoslav Pavkov! Da li ste u tekstu g. Kostić imali na umu Svetislava Kostića? Neke vaše primjedbe ukazuju na moj slučaj, napr. dobrovoljac jer partizani i kasnija JA nisu mobilisali maloljetne dječake, ali kao dobrovoljce da. Sa 15 godina bio sam Borac Čete za vezu 4. Krajiške divizije, kako i stoji u mojim dokumentima poslije demobilizacije koja uslijedila tek u Oktobru 1945 jer sam pred kraja rata ranjen u stoma i liječen

Nama je svaka ratna godina priznata kao dvostruki radni staž. Moram reći da se neke od vaših zagonetnih primjedbi ne podudaraju sa mojim slučajem, napr. o dvojici krajišnika kao "svjedocima".

Kao maloljetan bio sam borac, dobrovoljac. A kada se kod nas u BiH ponovo zaratilo 1992.,opet dobrovoljac, tada sa punih 63 godine.

Zbog zrelih godina manje, zato zbog visokog obrazovanja i poznavanja stranih jezika dodijelen sam na Palama Srpskoj Novinskoj gennciji SRNA kao dopisnik i ratni reporter pratio strane novinare na front ili intervju sa Radovano Karađićem.
Preporuke:
3
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner